Anything You Can Do
S1, E7: Susan is miffed when Mike's unexpected – and very sexy – houseguest (guest star Heather Stephens as Kendra) forces him to postpone their first official "date." Lynette becomes steadily more dependent on the twins' ADD medication as Gabrielle becomes jealous of the "other" woman in John's life. Bree's kids mutiny when they learn their dad has moved out and the enigmatic Mr. Shaw (guest star Richard Roundtree) comes closer to solving one of Wisteria Lane's big mysteries.