The Home Team: New York Jets Back in the Fight
S1, E4: After a hard-fought win, the Jets regroup as injuries, births, and doubts shape their season. Tyler Conklin continues to prepare for fatherhood, the Vera-Tuckers welcome a newborn son, and C.J. Mosley weighs the future after a neck injury. As Chuck Clark returns and Allen Lazard reflects from the sidelines, hope flickers as another late loss reminds them: the fight isn’t over yet.