Baking a Cake / Skipping Rope / Building Blocks
S1, E205: Needles and Racky bake a cake for Bouncy's birthday. Everyone joins in with the wonderful celebration. / Needles, Racky, Hoppy, Bouncy and Castor all have fun at the playground. They play on the seesaw, the swing and with a skipping rope. / Needles and Bouncy both build with building blocks.