The Call - Ups Bernardo Silva
S1, E1: Bernardo Silva is one of Manchester City's star players, but do you know what his dog's name is or why he drives a Smart? You see these players every day on social media, in the stadiums, or on TV, but now it gets intimate. Paulo Futre and Joaquim Sousa Martins uncover the private life of one of soccer's biggest players. Meet the person behind the player.