The Traitors - Italy Betray or Die
S1, E1: The fourteen players arrive at the spectacular Castello Valér in Trentino, where they're welcomed by Alessia Marcuzzi, the Lady of the Castle. She alone decides who among them will be the traitors - and who will remain faithful. As night falls, the first secret murder is carried out in the conclave.