Big Expectations
S1, E4: Jenny arrives in India but Sumit may have cold feet; Paul finally arrives in Brazil and surprises Karine; Laura drops a bomb on her brother, revealing some big news; Tiffany is off to South Africa, hoping she's made the right decision for her son.