Bigger Kids, Bigger Problems
S4, E3: When Anna-Kat's school lunch lady refuses to make simple eco-friendly changes in the school cafeteria, Greg puts on a show highlighting the importance of recycling with his friend and fellow environmentalist Bill Doty.