Blind Spot
S1, E5: Carrie believes her suspicions about Brody may be proven correct when he confronts the sole survivor of the insurgents who held him hostage. But the reunion ultimately raises more questions. Meanwhile, the agency zeros in on Aileen and Faisel, the lovers who used funds from the stolen jewelry to purchase the house near the airport.