Mother, May I Murder? Blood Feud
S1, E4: The heir-apparent to a Colorado ranch, Jake Millison, suddenly disappears, which shocks his friends, but his family doesn't seem to care; when a worker discovers human remains, an unexpected confession destroys the bond between mother and child.