Boom Boom
S1, E1: As Gilbert is polishing the staircase inside his hat, he can hear Sadie blasting out “Boom Boom Shake That Tune” from her room. This gets him in the mood for dancing! As he busts some moves, he crashes into his suit of armour. That does not stop him dancing though! To his embarrassment, he sees Sadie has caught him mid-move. But the urge to dance is bigger than his embarrassment, and the pair start dancing together.