Breaking News
S1, E3: The tsunami hits Sri Lanka. A 1000 miles from the earthquake’s epicenter, waves wreck a train and destroy coastal cities. Doctors fight to save every life they can. As disaster spreads across the entire Indian Ocean, journalists race to break the news to the world, and people wake up to the devastating reality that their loved ones have been swept away.