Bridge Over Troubled Water
S6, E4: Lucas struggles to inspire the Ravens, while Haley investigates the disappearance of Dan. Brooke confronts an old demon from her past, and Nathan comes to terms with Deb's relationship with Skills. Plus, Peyton is surprised when a famous musician visits her studio.