Broken Hearts
S2, E10: Saul catches up with an old friend over waffles and discovers evidence of Estes’ covert activities. Brody and Vice President Walden find themselves at odds over the future of their political relationship while Dana and Finn come terms with their own differences. But it’s Carrie, seemingly at the top of her game, who turns out to be further in the dark than anyone else.