Brother, Can You Spare That Jacket?
S4, E8: When Sophia accidentally places Blanche's aviator jacket (with the winning lottery ticket in the pocket!), the girls do a little searching. The end up trying to get it back from a homeless shelter. In the end, after noticing how badly the people need the money, they decide to give the winning ticket to the shelter.