The Call - Ups Bruno Fernandes
S1, E2: Bruno Fernandes is the Red Devils' captain, but did you know he was a soccer globetrotter before playing for Manchester United? You see these players every day on social media, in the stadiums, or on TV, but now it gets intimate. Paulo Futre and Joaquim Sousa Martins uncover the private life of one of soccer's biggest players. Meet the person behind the player.