Young Sheldon Carbon Dating and a Stuffed Raccoon
S2, E7: Sheldon gets into trouble with fellow child genius Paige at the Science Museum while George Sr. is forced to play therapist to Paige’s bickering parents Barry and Linda (guest stars JOSH COOKE and ANDREA ANDERS). Meanwhile Mary Georgie and Missy help Meemaw with a garage sale.