Caught in the Ghost Hotel
S1, E3: Now that it is clear that Mei is a Tamayori who can see ghosts, she decides to help Syunso find the black cat that became a divine spirit. While conducting their search, they get drawn into an investigation of paranormal happenings at a hotel.