Chandragupta
S1, E3: Anuradha's secretary, Maithili Sharan, gets a call from an unknown number, and the caller blackmails her; farmers from Malakpur arrive at VNU to support Shiva Shekhar's endeavor; JLD party members have big decisions to make at the JLD office.