Charlie Meets Letter J / Charlie Meets Letter K / Charlie Meets Letter L
S1, E4: Letter J wants to take the jam she made to the alphabet party, but she ate it all. / Charlie's kite flies into King K's kingdom. King K doesn’t want to return it. / Letter L has invited Charlie over for some lemonade. While picking lemons from the tree, she sees a lion sleeping underneath it.