Charlie Meets Letter P / Charlie Meets Letter Q / Charlie Meets Letter R
S1, E6: Letter P, the painter, wants to paint a delicious pear. Charlie accidentally eats the pear. / Queen Q is making a quilt with all the letters of the alphabet. The fireflies come to help her. / Letter R has created a friendly giant robot. Charlie and the robot quickly become friends.