Charlie Meets Parallelogram / Oval & Balloon / Rolling Square
S1, E4: Parallelogram, the dancer, can't find a stage to perform on. Will she be able to put on the show she promised her friends? / Oval's balloon gets stuck in a tree. After climbing up to get it, Oval is scared to come down. / Circle tries to teach Square how to roll. It's not as easy as they thought.