Chasing the African Rains
S1, E2: Join the animals learning to live life on the move as they chase the rains across the African savannah. From the zebra foal finding her feet in the greatest land migration on earth to the elephant calf searching for water in a crushing drought. These rookies will make these incredible journeys many times in their lifetime, but the first time is always the toughest.