Family Guy Chick Cancer
S5, E7: Stewie ties the knot with his old friend and fading child actress Olivia, but their relationship quickly turns into a traditional marriage filled with resentment and bickering, which comes to an ugly head when they join Brian and Jillian (Drew Barrymore) on a double date. Meanwhile, Lois introduces Peter to chick flicks, and he decides to make his own movie based on the plots of every girly movie ever made.