Modern Family Clean Out Your Junk Drawer
S7, E8: Gloria won a bid at the school auction for a family seminar with famed doctor and author Debra Radcliffe, whose self-help book ‘Clean Out Your Junk Drawer’ encourages people get out all their emotional junk to become healthier people and in turn better partners and spouses. Jay is resistant to the whole experience and can’t get away fast enough; Mitch and Cam decide to keep it very surface level so they can come off as super stable; and Phil and Claire also make it competitive and strive to be the best and strongest couple of the group. Things quickly escalate, though, as junk starts flying. Elsewhere, Haley and Alex meet up and counsel each other on their boy problems.