Clean Pens Grandma Guys
S4, E11: When Jen and Greg hire the cleaning lady who worked for John and Joan for years, Jen is horrified at her strange habits; Matt, Heather and Greg race to find the valuable souvenir pens John brought them when they were kids; Lucas is terrified of Joan.