Super Lovers Cloudy Sky
S1, E6: While Haru and Ren are out at a nearby zoo, Aki calls Haru to let him know a woman calling herself "Kiyoka" has showed up at the house. Kiyoka is Haru's high school classmate and the co-owner of the cafe they're about to open.