Wonderful PreCure! Connected Bond: Friendly Tact!
S1, E5: Komugi meets a girl named Ema and her Pomeranian puppy and is reminded of her puppy days. As she is feeling gratitude to Iroha for caring for her, a new Garugaru appears.