Deadly Influence: The Social Media Murders Control, Alt, Delete
S1, E6: A vibrant and inspiring group from Denver's creative community spreads messages of love and inclusion, attracting many online followers; soon they become the target of a hateful and violent member of the online manosphere with shocking consequences.