S1, E1: Albert Lin is on a quest to discover an ancient lost city of the Maya - once home to the people that built the great pyramid city of Palenque. Equipped with the latest scanning technology, he must hack his way through ancient untouched jungle, swim to the bottom of a dark cenote, and abseil into the heart of a giant mountain to uncover their unbelievable origin story.