Criminalus Velocitus Super-Sonicus
S1, E4: After Jim learns that he's being pursued by an assassin, he and Saxton's son Royce are ambushed by rogue thieves while on a high-stakes delivery; Nina and Awan trace a cryptic message to an unexpected place.