Crisis on Earth-X, Part 2
S6, E8: The epic four-way crossover with Arrow, Supergirl, The Flash and DC’s Legends of Tomorrow continues! Barry Allen (guest star GRANT GUSTIN) and Iris West’s (guest star CANDICE PATTON) wedding brings the gang together – but things go awry when villains from Earth-X attack the ceremony. All of the Super Heroes band together with help from their super friends like Citizen Cold (guest star WENTWORTH MILLER), The Ray (guest star RUSSELL TOVEY), Felicity Smoak and Alex Danvers (guest star CHYLER LEIGH) to take on their most formidable villains yet. Earth’s mightiest heroes – The Green Arrow, Supergirl (guest star MELISSA BENOIST), The Flash and White Canary (guest star CAITY LOTZ) – lead their teams into battle to save the world.