Cutthroat to the Bone
S1, E7: Desperate for a kill, Matt lays down new hunting ground rules; Gary confronts Steven and Waz when a honey score might be stolen; in the first elimination challenge, a cold-blooded move creates head-to-head conflict; two survivalists leave.