Damascus, NE
S2, E7: Justin and Iris placate Bishop McNaughton with a hearty breakfast; Ben follows his visions to a seedy hotel with Stroud hot on his tail; Sabina airs her dirty laundry with Lila; Libby and Rita Sue reflect; Iris displays her strength to Norman; the troupe worries about Sofie; Libby gives Jones special treatment; and Samson is distracted while Management tries to destroy a gift from Ben.