Dark Mirror
S3, E13: As a monster resembling the fabled New Jersey Devil ravages Sleepy Hollow, Crane must draw on his past to find the connection. Meanwhile, Jenny and Joe stumble as they navigate their new relationship and Abbie continues to struggle with the aftermath of her trauma.