Dark Sky
S4, E8: Hollywood Station goes on TAC Alert. Irving plots his next moves. With new evidence, the Elias case takes an unexpected turn. Maddie tries to connect with her past. Bosch harbours doubts about his Task Force and interviews a new suspect.