Desiree. And Whatnot.
S1, E1: Harry, an old-school car wash owner, is thrilled when his estranged child finally returns home to Mobile, Ala., after 23 years; Harry has a lot of soul searching to do when the child he thought was a son returns as trans woman, Desiree.