Devil in the House
S4, E3: As the Task Force tries to clear the growing number of suspects, they discover a potentially explosive false alibi. Det. Santiago Robertson must put his personal relationships aside for the sake of the case. Edgar struggles rebalancing work and family. Bosch has an unlikely late night visitor.