Doubts About Youth - the Telepathy Club Appears
S1, E2: The Telepathy Club is told that they are going to be shut down due to lack of members. One of the members thought of possibly getting Mob to join. However, Mob gets a call from Reigen about taking care of an incident at Highso Girls' Academy.