Down the Rabbit Hole
S1, E1: Alice's stories about Wonderland get her admitted to an asylum; right before Alice undergoes a procedure intended to help her forget her pain, the knave of hearts and the rabbit bring her back to Wonderland to find her true love, Cyrus.