Dramedy
S7, E3: Envisioning the possibilities in a partial script written by an old-school scribe, Eric and Phil try to convince Drama that he has talent on the sitcom front. In part not to anger his wife, Ari resists Barbara's urgings to have Lizzie promoted at TMA. With his car-service business in shambles, Turtle is intrigued by a business proposal from a suddenly sympathetic Alex. Scott Lavin continues to ingratiate himself with Vince following a wine-auction road trip, rankling Eric in the process.