Driven
S7, E1: In the season 7 premiere, after waiting in vain for Castle to arrive at the wedding, Beckett was called to an accident scene to find Castle's car in a ravine, engulfed in flames. Who or what caused the car crash? Is there any way Castle could have survived? The episode will pick-up at the scene of that accident, right where the finale left off, in a premiere that promises to put Beckett through the toughest case of her career.