Ed vs Matt Wright
S2, E5: Ed challenges Matt "The Juggernaut" Wright in the Wanshan Archipelago off the coast of southern China; they race to secure islands that can provide materials to build rafts capable of a 25km sea crossing; Ed faces his fear when storms come in.