S1, E2: Jae-yoon and his junior, In-ho, head down to Eden Hotel for an errand; they find a plane crashing into the heart of Seoul, and the hotel turned into a bloody chaos; Young-joo and Jin-wook confront zombies and team up with Tae-shik.