The Rig Episode 5
S1, E5: The new arrivals on board from the Kinloch Charlie immediately make their presence felt, as Pictor head Coake enlists a group to undermine a weakened Magnus and force their way to the pump control. But when Coake’s motives are investigated and the crew realise he isn’t giving them the full truth, they find themselves locked in an urgent race for answers with lives at stake.