The Divorce Insurance Episode 6
S1, E6: Ki-jun and Han-deul lose their way while searching for Hyeon-jae as a looming shadow appears suddenly; they find Hyeon-jae just in time and escape; with village head Woong-sik's help, they find lodging and try to mend the couple's rift.