Even Fairy Tale Characters Would Be Jealous
S6, E10: There's tension at Peyton's USO show as Lucas deals with Peyton and Julian's (guest star AUSTIN NICHOLS - "John from Cincinnati") romantic past. ANGELS AND AIRWAVES performs.