Everyday Angel
S15, E5: Meredith reaches out to Teddy and helps her talk through some of her personal struggles. Owen and Amelia hide out near Betty's school after she becomes a flight risk. Meanwhile, Jo wants to get to work on the fellowship, but Bailey's attention is elsewhere.