One Tree Hill Everyday Is a Sunday Evening
S3, E20: It's the weekend of the Coastal Classic basketball game, and with Lucas sidelined, Nathan has to step up on the court against an old rival who shows an interest in Haley. Brooke and Mouth plot revenge against Rachel (recurring guest star DANNEEL HARRIS) while Dan goes head to head with Nathan's uncle. Also, Peyton makes a life-altering decision.