Fashion Victim
S4, E10: Monique has been helping Kim learn the ropes at Club Banana and is promoted to Asst Manager where she gets to see the top secret designs. When the shape changing Camille Leon poses as Kim to steal the designs, she gets Kim and Monique fired!