Tumble Leaf Fig Flies a Kite; Missing a Muffin
S1, E2: Fig finds a kite in the Finding Place; he learns to fly his kite and saves his best friend, Stick, after he gets stuck in a tree; when Fig's favorite breakfast muffin goes missing, he follows a trail of crumbs.